Taka klasyfikacja nie jest do końca tak oczywista jak mogłoby się wydawać:/ na wyższych rangach sprawdza się świetnie (avatara z 'wrodzonymi' opcjami bojowymi albo odmieniec którego zdolności regeneracyjne pozwalają mu na powrót przytwierdzić odciętą kończynę) ale już na randzie hajota pakiet startowy się rozmywa. Bo co w sumie - bazowo - posiada hajot? Zdolność używania jednego języka, zdolnośc chodzenia i biegania, używania narzędzi (?), oddychania, śnienia...?(btw, powinien mieć również pięć zmysłów) O ile hajot nie zostanie wyuczony umiejętności niewiele się będzie różnił od zwierzęcia:/ z półczłowiekiem jest jeszcze większy problem bo jeśli chodzi o umiejętności startowe ma ich chyba tyle co nic - potrafi oddychać powietrzem, przetrwać na czerwonej ziemi, przemieszczać się (zakładam że w tej rozpisce nie chodzi o opcje rangowe, jak np. pustogłowie, a raczej o to co nazywaliśmy umiejętnościami?). Jeżeli nawet pływania czy wspinaczki trzeba się nauczyć (i to jest w miarę logiczne założenie, bo żaden hajot nie rodzi się pływakiem czy alpinistą) to być może należy przyjąć że hajoty, półludzie i cienie zwyczajnie nie posidają umiejętności wrodzonych?