- Po bitwie zostaliśmy sami w domu maga, mgła nadal wszędzie obecna
- Kongam przeszukuje pomieszczenie i znajduje małą biblioteczkę
- Slychać głuche tompnięcie, i kiedy Kongam sprawdza drogę, którą przyszliśmy okazuje się, że jest zablokowana wielką metalową płytą
- Yksi ogląda tron i znajduje kilka kolców/szpikulców które mag trzymał pod ręką - pakuje je do kieszeni
- DUNGEON CRAWL!!!!!
BiblioteczkaSporo różnych dokumentów na temat mordowania Tanelfów (i innych pierworodnych też). Informacje o chorobie księżycowej.
Pomieszczenia za biblioteczką:
KorytarzSufit pokryty pajęczynami - Yksi uzywa ognia do spalenia dziadostwa, zeby nam coś na głowę nie skoczyło.
Sypialnia (pierwsze po prawej)
Dziwna mieszanka ładnej sypialni (poduszki, komódka) i sali tortur - łańcuchy i kajdanki przy łóżku zapach i ślady krwi
Sala treningowa (pierwsze po lewej)
Wielka pusta sala, jakiś spocony ręcznik. Okazuje się, że całe pomieszczenie wypełnione jest garotami, ręcznik rzucony do środka jest rozcięty na kawałeczki. Nie widać końca sali.
Magazyn (drugie po prawej)
Zakurzony magazyn gdzie Orin znajduje Kości Nocy (4) - Orin i Kongam dzielą się po dwie na łebka. Na końcu wielka, czarna skrzynia (Skrzynia Skajdańska) z dziwnym zamkniem złożonym z grupy maleńkich otworów. Yksi próbuje otworzyć ją używając szpilek wziętych z tronu, akcja się nie udaje, ale okazuje się, że coś w środku klikło i mgła zniknęła.
Pokój z kominkiem (drugie po lewej)
Elegancki pokój z fotelem, kominkiem i wystawą gablotek ze szczękami jakichś nieszczęśników. Na kominku zakonserwowane oko w słoju (Livo zabrał).
Skarbiec (trzecie po prawej)
ZŁOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pełno sztabek, kosztowności, keljnotów, pieścieni i innych dobroci. Wszyscy oprócz Livo napchali sobie kieszenie

Yksi wzięła po sztabce do kieszenie i jedną Ewwell w pysku niosła (+1 dla Kongama, żeby miał wolne ręce) + w kieszeniach trochę drobnicy.
Pokój z dziurą (trzecie po lewej)
Wielka dziura "bez dna" i małe krzesełko - wygląda, że mag na nim przesiadywał.
- Kiedy dotarliśmy do końca tych pomieszczeń w międzyczasie slychac było kolejne tąpnięcia i stało się oczywiste, że dom się zapada i trzeba się z niego wynieść (w pewnym momencie podłoga była pod dziwnym kątem)
- Wyszliśmy na korytarz, gdzie w końcu jakieś okno było - niestety całe zakratowane jakimś uber wytrzymałym materiałem.
- Po prawej stronie tego korytarza znaleźliśmy zbrojownie.
3 kolorowe zbroje: czarna, biała i błękitna (Yksi zabrała); komplet różnorakich noży, sztletów (Kongam sobie upgrade wyposażenia zrobił); szpula z garotą
- Na ulicy jakieś żule rozmawiały, ale jak nas zobaczyli w oknie to uciekli
- Yksi probuje rozgrzać i rozgiąć kraty - mimo praktycznie stanięcia w płomieniach udało się je tylko nieco ruszyć. Kongam poprawił nożem i garotą, ale nadla nie dość żeby wyjść na zewnątrz.
- Orin wyrzuca parę sztabek złota przez okno (owinięte w jakieś szmaty)
- Zaglądamy do ostatniego pomieszczenia (pokój po lewej stornie korytarza). Tam Kongam znajduje sługę palącego dokumenty, który szybko zostaje permanentnie unieszkodliwiony... Zabieramy skrzynię pełną papierów maga (i dziennik!).
- Orin zaczyna znosić złoto pod okno.
- Yksi zmienia podejście do kraty i magią słowa udaje się ją otworzyć (yea! epicki wyczyn

).
- Ewwell odnosi zdobycze na zewnatrz. Kongam odkupuje wóz od jakiegoś elfa, żeby jakoś te wszystkie dobroci zabrać.
- Orin coś znalazł w skarbcu, Livo idzie sprawdzić, Yksi nie chce ich zostawić, więc też idzie, Ewwell łączy się z Yksi ponownie.
- W skarbcu znajdujemy małe, ukryte drzwiczki. Najpierw Orin odpowiada, ale potem już tylko cisza. Yksi wchodzi w ten tunel.
- Jako, że dom się zapada i już nie zostało nam wiele czasu Kongam przekonuje Livo żeby wyjśc (czyt. Livo zostaje porwany i wywalony przez okno)
- Orin gapi się na wielki zdobiony miecz o głowni w kształcie smoka z rozwartymi skrzydłami. Odmawia wyjścia, ale miecza nei da się ruszyć.
- Yksi widząc, że za chwilę będziemy mieli własną wersję Goluma przywaliła Orinowi w potylicę i wytaszczyła go ze skarbca, po czym został wyrzucony przez okno. Ewwell została z mieczem.
- Widząc, że okno już się prawie zapadło poniżej poziomu ziemi, Yksi biegnie ostatni raz spróbować wyciągnąć miecz. Używając smoczego dziedzictwa ostrze nagle odpowiada na jej dotyk i pozwala się zabrać. Z wielkim mieczem (który o dziwo jest lekki jak piórko) w jednej ręce Yksi biegnie do okna i wyskakuje przez nie.
- Wszyscy na wozie jedziemy do świątyni.
- Akolitki natychmiast pomagają Livo, ale kiedy starsza kobieta chce pomóc Kongamowi, odkrywa, że ma fałszywą twarz i wzywa straż.
- Kongam ucieka, a straż usiłuje się przyczepić do Orina i Yksi. Na szczęście Livo dominuje ich swoja tarczą i wzywamy Nikolaja Ferira.
- Mamy zabrać złoto do banku, ale tam spotykamy ludzi Tamtama, którzy oferują nam lepsze warunki przechowania naszych łupów.
- Rumtam zostaje zastąpiony przez Rubina - kolegę Orina.
- Spotykamy się u Livo i przeglądamy papiery maga:
Bron zlecił mord, Jor został zabity w swojej pracowni, torturowany przed śmiercia powiedział tylko jedno slowo: Żywernia, związane z nieśmiertelnością; ciało znalezione poza domem - mag teleportował się do miejsca jednego ze swoich poprzednich morderst; studnia dusz (Vid Kirion); informacje o chorobie księżycowej która dotyka Tanelfów; mag zabijał co 7 dni (nie zawsze pierworodnych) i był w sojuszu, ale jednocześnie pod presją jakiejś siły, którą pogardzał.
Zbroje właściwości: czarna - odbija energie, biała - trucizna, błękitna - niewidzialność/błękit.
Miecz od Raitów - kopia/bliźniaczy miecz broni która w legendzie zdała ostateczny cios smokowi Weiny.
- Spotkanie z Ferirem. Pokazujemy mu dowód na to, że Bron zlecił zamach. Nikolaj oferuje kilka kohort jakbyśmy potrzebowali wsparcia. Podobno ktoś zabił kolejnego Krinera (znamię czarnego drzewa na czole). Żywernia to słowo w sekretnym języku gizerników, sugeruje, że Gniew może wiedzieć coś na ten temat.
- Yksi i Orin kłócą się o miecz. O ile dla Yksi on nic nie waży Orin, okazuje się, że nie ma aż tak łatwo. Yksi nie oddaje miecza, Orin chce współwłasności, ale chwilowo rozmowy zostały odłożone na później.
- Kongam ma nocne przygody w Oku Smoka - Tamtam zostaje zabity przez jakąś tajemniczą kobietę. W odwecie Kongam zabija jej wspołpracownika (znajduje jakieś 3 różdżki).
- Yksi pod domem spotyka Hazmę, który oferuje swoje usługi jako ochroniaż.
- Niestety na niewiele się przydaje kiedy w nocy odwiedza Yksi mag, którego wcześniej prawie zabiliśmy. Jest w kiepskim stanie, próbuje się handlować - informacje za uleczenie, Yksi odmawia, ale zanim zdążyła coś zrobić, gość się teleportował.
- Hazma został tylko sparaliżowany więc do rana dochodzi do siebie.
- Yksi dostała list od pseudo smoków na temat jakiegoś zebrania i kręgu.
- W purpurze Yksi przygotowuje nową wersję książki o hobitce + oraz scenariusz na teatralne przedstawienie (Epicki sukces ponownie

). W książce znajdują się jakieś unformacje ponownie na temat studni dusz i jakiejś osoby która w niej mieszkała - hobitki podróże w Almucie.