Autor Wątek: Herdainowie - wymyślone postacie  (Przeczytany 232 razy)

El Lorror!

  • czytacze
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1680
  • You're so poke-poke!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Herdainowie - wymyślone postacie
« dnia: Październik 04, 2008, 07:54:41 pm »
Synowie Shak'gora

Lugrushaduk - Kelrefard - Obecnie najbardziej znany z wszystkich Herdainów, przypisuje się mu (niesłusznie) bycie patriarchą, czasem nawet zwierzchnikiem Krasnoludów. Purpurowy Grim'arbadim, Czarnoksiężnik (?), Konstruktor i Kowal Magii Ksenelitu, przesiąknięty esencją Verasquilu (odłamku Rigaz-Radinu). Podejmował niezliczoną ilość akcji które miały nie tylko wpływ na losy Herdainów ale także Ziemi-po-wodzie, a co za tym idzie Kontynentu. Był obecny podczas ekspedycji do Gór Stalowych, podczas której przekazano część natury herdaińskiej karłom, przodkom Krasnoludów. Można więc powiedzieć że przyczynił się do 'ewolucji' tej rasy. Stworzył barierę chroniącą Gladmę, metodę drążenia w Krysztale Dziesięciokrotnym oraz Magię Kręgów (1). Cieszy się wielkim szacunkiem wśród swych braci i sióstr. Jego autorytet dociera także dalej, do Gór Tarczowych, czasem specjalne poselstwo przybywa od Krasnoludów Tronowych by prosić go o rady lub udział w Zgromadzeniu Tronu (tj. było tak gdy Tron znajdował się jeszcze w rękach krasnoludzkich).

Abdgarn Reshird - Naczelny Strateg i najstarsza osoba na Gladmie, co prawda urodził się znacznie później niż Kelrefard czy kilku innych, spędził jednak setki lat w Innym, zmagając się z przeróżnymi przeciwnościami. Podczas wojen z Ver'kar poprowadził zwycięskie Uderzenie z Gladmy, zdobywając pobliskie umocnienia oraz niszcząc konwoje zaopatrujące armie oblegające DazakFreul. Czarny Grim'arbadim, Strateg, Teoretyk Pierwotnej Energii, Mistrz Magii Wizjonerskiej.

Gerdarn Bohos - Konstruktor Wielomagii, Konstruktor i Kowal Magii Ksenelitu, Purpurowy Grim'arbadin, Czerwony Kwaternid. Wraz z Lugrushadukiem sprawuje pieczę nad Verasquilem, operuje magią Ksenelitu, zaklinając wiedzę i kopiując zapisy umysłu do Kamieni Umysłów.

Armeria - Kowal Pierwotnej Energii, Kowal Młota, Purpurowy Grim'kador, Czerwony Major. Pracowała podczas prac nad pierwszymi maszynami skupiającymi disops (grubo przed I.E.) oraz brała udział w niekończących się próbach stworzenia pojemników magazynujących pierwotną energię. W dużej mierze jej zasługą było stworzenie Kul Garsona.

Gertryd Mervan - Czerwony Strateg sił znajdujących się w Innym. Granatowy Grim'kador, Kowal Magii Kwaterionowej oraz Czerwony Kwaternid w jednym. Był obecny podczas Ekspedycji do starych ziem DazakFerul, zabrał stamtąd całą wiedzę potrzebną do odtworzenia Magii Kwaterionowej oraz konstrukcji Kubikonów.

Elkoln - Czerwony Major, Czarny Grim'arbadim, pochłonięty całkowicie przez swoją pasję - doskonalenie sztuki władania bronią, nadal kroczy ścieżką wojownika, często zapuszczając się w Inne, biorąc udział w ekspedycjach, eskortach, etc. Teoretycznie już dawno powinien zostać zniszczony przez disops, z jakiegoś niezrozumiałego powodu trwa dalej.

Marvin Reshird - Czerwony Grom, Purpurowy Grim'kador, Kowal Młota, jeden z najlepszych herdaińskich Kowali parających się uzbrojeniem. Syn Abdgarna.

Herdainowie

Garson Bohos - Toeretyk Pierwotnej Energii, Czarny Grim'arbadim, prowadzi od końca I.E. badania nad Pierwotną Energią i jej zastosowaniem. Brał udział we wszystkich projektach z nią związanych.


Wyjaśnienie tytułów: Herdainowie - wygląd, Klątwy, mentalność, tytuły

(1) Magia Kręgów. Herdaińska magia powiązana z Ksenelitem, polegająca na przenoszeniu, kopiowaniu i usuwaniu wiedzy zamkniętej w Kręgach Wtajemniczenia. Tajemnica zapisywana jest w krysztale (jego umyśle), a następnie usuwana z Herdaina (choć nie koniecznie). Może ponownie zostać wpisana w umysł jednego lub kilku innych Synów Shak'gora. Lugrushaduk i Gerdan Bohos bardzo często łączą się z Verasquilem by korzystać z wiedzy, lub w jednym momencie móc doświadczyć jej całej. Uzyskują wtedy inny rodzaj sprawności umysłu, przekraczający granice zapomnienia i podziału uwagi.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2010, 06:27:25 pm wysłana przez Bollomaster »
"To wspaniałe - grać kimś wspaniałym"

El Lorror!

  • czytacze
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1680
  • You're so poke-poke!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Herdainowie - wymyślone postacie
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2008, 08:24:04 pm »
Aktualizacja No.1

Kilka uwag do tego co powyżej,
Większość Synów Shak'gora to Grim'arbadim, oraz doświadczeni i zasłużeni wojownicy (Czerwoni). Weszli w związek z Ksenelitem, dlatego ich Garanda jest słabsza (niewielu utrzymuje jej Czarny poziom)

Herdainowie stają się częściej Grim'kador, ich Garanda także jest mocniejsza, mają wiele osiągnięć na tle Magii (tak jeszcze tego nie widać ale jak skończę... to zobaczycie! :D)
"To wspaniałe - grać kimś wspaniałym"

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Herdainowie - wymyślone postacie
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 15, 2008, 11:27:39 pm »
Kilka tytułów chyba możnaby zmienić poprawić (Kowal Broni; tak se/ Naczelny Dowodca ?!)