Autor Wątek: Magie krwi  (Przeczytany 76 razy)

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Magie krwi
« dnia: Maj 03, 2009, 05:26:42 pm »
Motywy:

-trucizny, neutralizacja
-ciśnienie – spowalnianie/ przyspieszanie tętna
-krzepnięcie – wykrwawianie
-ukrwienie (np.: dotlenienie)
-rany (magia ran)

-uświadomienie krwi
-powstawanie ran
-łączenie krwi z żywiołakiem
-węszenie krwi
-sangwokognicja – poznawanie cech właściciela po jego krwi
-leczenie (skutków)
-ochrona (zbroja ze skrzepłej krwi)
-zabieranie krwi
-niszczenie i hartowanie metali
-zjednoczenie z krwią innej istoty

Broń powodująca rany zanim dotknie ciała.
Krew (nie) potrzebuje ciała do ruchu.
U maga krwi krew jest żywiołem nad którym sprawuje pełną kontrolę.

czynienie krwi
Zamiana cieczy w krew.

forma krwi
Cała istota staje się krwią.

opuszczenie dróg
Krew zaczyna płynąć poza żyłami i tętnicami.
Na odpowiednim poziomie, jeśli mag zafunduje to sobie, krew zaczyna płynąć w całym jego ciele.

ożywienie ciała
Przelanie w ciało istoty nie posiadającej (dość) krwi, odpowiedniej ilości własnej.

przemiana
Przemienianie rodzajów krwi; konieczne jest dodanie kropli własnej do przemienianej.

przyswojenie
Przemienianie wewnątrz ciała różnych typów krwi na własny.

rozcieńczenie
Zamiana krwi w ciecz; do krwi rozcieńczanej trzeba wrzucić kroplę własnej.

rozpoznanie
Rozróżnianie typów krwi.

szacowanie
Ocena ilości i mocy krwi.

tworzenie wodnych dróg
Krew płynie pod wodą tak jakby płynęła żyłami i tętnicami w ciele.

ukrwienie
Dostarczenie do określonej partii ciała większej ilości krwi.

wchłonięcie
Wsiąknięcie w głąb ciała krwi znajdującej się na jego powierzchni i zmieszanie jej z własną.

wezwanie
Sprowadzenie i dodanie krwi z zewnątrz do własnej.

wyczucie
Określenie położenia krwi w przestrzeni.

zlewanie
Krew zachowuje się niczym rtęć łącząc się w coraz większe skupiska; konieczne jest wrzucenie kropli własnej.

1 wyczucie, szacowanie, ukrwienie,
2 krzepnięcie, rozcieńczanie, wchłonięcie,
3 przyswojenie, rozpoznanie,
4 wezwanie, tropienie,
5 ożywianie, opuszczenie dróg,
6 przyjęcie promieni, zlewanie,
7 czynienie krwi, przemiana, forma krwi
8 czerpanie ze Źródła, czytanie Rudego Pisma,
9 utopienie, krystalizacja, odczucie nocnego Słońca,
10
11 tworzenie wodnych dróg,
17 tworzenie ziemnych dróg,
33 tworzenie powietrznych dróg,
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2009, 05:29:24 pm wysłana przez Bollomaster »

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Magie krwi
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 10, 2012, 01:09:33 am »
Czego mogą dokonać ro gamblajskie tradycje magii krwi? Jak na razie jest pomysł Bisza z rumakami które po liniach krwi potrafią biec w przeszłość albo przyszłość istoty. Do tego taki patent z Hellsinga (Ultimate OVA 9, http://www.youtube.com/watch?v=8n49OceGr6E) - trupy wszystkich stworzeń zabitych przez Księcia, cała armia zamknięta w jego krwi: coś bardzo blisko idei człowieka acherońskiego. W sumie Alucard to niezła inspiracja dla Książąt Krwi z Ro Gamblai...