Autor Wątek: Magie żywiołów: luźne patenty  (Przeczytany 159 razy)

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Magie żywiołów: luźne patenty
« dnia: Marzec 21, 2011, 01:05:00 pm »
http://www.milanos.pl/vid-34751-Niewidzialny-czlowiek.html
Założyć że człowiek potrafi sam na siebie nakładać barwy i... voila!

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Magie żywiołów: luźne patenty
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 04, 2011, 01:25:36 pm »
Akrymonia: magia instrumentowa

Działanie: istota tej magii polega na tworzeniu złożonych instrumentów magicznych, zwanych akrimonami bądź akrymonami, które działają jak "niszczarki" żywiołów. Aktywowany akrymon wciąga dany żywioł i momentalnie zaczyna go dławić i rozbijać, uwalniając do otoczenia chmurę disposu.
Pochodzenie: Halrua, początki III Ery.

-pułapki w szczelnych pomieszczeniach: zatrzaskujące się drzwi i akrymony które zaczynają rozdrabniać żywioł powietrza;
-instrumenty przeciwpożarowe: akrymony aktywowane kiedy żywioł ognia w otoczeniu przekracza określony próg. W rozrzutnym Halrua subtelniejsza (i znacznie droższa) wersja tego urządzenia służy do klimatyzowania wnętrz;
-akrymony bezpieczeństwa publicznego: niszczące strach (panikę), gniew;
-akrimony w medycynie: przykładane do cierpiącego ciała, usuwają ból; długie przewody odprowadzają disops do miejsca składowania odpadów;
-akrymonia znajduje też zastosowanie w przemyśle disopsowym; jej instrumentów używa się do ułomnienia żywiołów szczególnie odpornych, albo takich które nie posiadają naturalnej postaci rozproszonej (np. blask Słońca);
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 04, 2011, 01:28:19 pm wysłana przez Bollomaster »

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Magie żywiołów: luźne patenty
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 19, 2011, 09:00:01 am »
Magia bólu - żywioł bólu jest ciągle poszukiwany

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Magie żywiołów: luźne patenty
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 31, 2011, 11:40:36 am »
Inżynieria to związane z Energią projektowanie żywiołów, np tworzenie lekkich głazów, albo materiałów budowlanych które ważą tyle co puch. Krew która po wypłynięciu z ciała krzepnie w żelazną powłokę, paliwo do lamp które daje więcej światła, szkło twarde jak stal, drzewa o złotych liściach - generalnie chodzi o wydzielanie konkretnych właściwości żywiołów i łączenie ich w porządaną całość. Szczególnie udane/ nieudane żywioły dostają nazwy po swoich twórcach (jak w naszym świecie pierwiastki od swoich odkrywców). Inżynieria jest obecnie (III Era) jedną z najbardziej postępowych i obiecujących magii Energii.

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Magie żywiołów: luźne patenty
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 02, 2011, 05:51:37 pm »
Magia pozwalająca postrzegać percepcję innych istot jako snopy blasku. Na wyższych poziomach mag potrafi stwierdzić kiedy ten blask jest świadomy, a kiedy nie.

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Magie żywiołów: luźne patenty
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 24, 2014, 06:02:56 am »
Gniew: na pewno znacie to uczucie, wściekłość która ogarnia człowieka kiedy martwa materia się "buntuje", np t-shirt który uparcie zakłada się tyłem na przód albo pilot którego nie można znaleźć. W pewnych sytuacjach coś takiego może prowadzić do wybuchów prawdziwej wściekłości.
Patent - magowie żywiołów którzy obcują właśnie z martwą materią, wodą, drewnem, żelazem, są na coś takiego szczególnie podatni - im większa moc, tym większa wściekłość jeśli wola maga napotyka opór.
Patent 2 - mag-nieudacznik o przeciętnej mocy, ale wielkich pokładach furii :)

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Magie żywiołów: luźne patenty
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 07, 2015, 07:55:59 pm »
Cytuj
Give it your best Yksi. I can hear my Guardian’s words ring in my head as if she was here. But she isn’t.
The Hunt :D

Bardzo prosty i mocny patent: myślowe konstrukty wkładane ludziom do głów, strażnicy zachowania, obserwatorzy, doradcy, pocieszyciele, gnębiciele... Mnóstwo możliwości!