Autor Wątek: Nowa Mechanika na przykładzie starych postaci  (Przeczytany 252 razy)

El Lorror!

  • czytacze
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1680
  • You're so poke-poke!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Nowa Mechanika na przykładzie starych postaci
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 16, 2010, 04:15:56 pm »
Popieram pomysł porozmawiania we Wrocławiu ;) :P
"To wspaniałe - grać kimś wspaniałym"

Bollomaster

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4175
  • Aurë entuluva!
    • Zobacz profil
    • Email
    • Prywatna wiadomość (Offline)
Odp: Nowa Mechanika na przykładzie starych postaci
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 23, 2010, 12:35:14 pm »
Cytuj
Takie potraktowanie limitów ma tą wielką zaletę że można nimi żonglować, albo tworzyć wiele alternatyw dla jednego poziomu. Na tym etapie, wiadomo z pewnością że między eudajmonem a odmieńcem MUSZĄ być dwa limity - Poziom Energetyczny dla śmiertelników i konieczność Oświecenia dla Pierworodnych. Ciekawostka: pokonanie i jednego i drugiego wymaga wydania tylu samo PP! Tak jest moi mili, w tym miejscu mechanika nie wprowadza żadnego rozróżnienia między śmiertelnikami a Pierworodnymi (i nie jest to żaden nowy wymysł; wyglądało to tak samo już wcześniej). Cała, gigantyczna, różnica istnieje w narracji; to co dla ludzi zdaje się być niewykonalne, Pierworodni osiągają po długim, cierpliwym i upartym działaniu.
Po rozmowie z Pinkiem zmiana zdania: koszt przejścia z eudajmona do odmieńca (złamanie PE) jest dla śmiertelników większy niż dla Pierworodnych.
Takie różnice mogą też wynikać z pochodzenia, rasy i wielu innych rzeczy, będą podkreślać różnorodność istot. Np koszt zdobywania wysokich Rang dla Ver'kar będzie wyższy niż dla np. śmiertelników - ze względu na napór Klątwy, degradację którą powoduje.